Krajina u srcu - portal iz srca Krajine | kus.ba

Novi crossoveri su pomogli francuskoj kompaniji Renault da ostvari svoje ciljeve prodaje godinu dana ranije nego je to prvobitno planirano.

Renault je tako pretekao Ford i zauzeo drugo mjesto na listi najuspješnijih kompanija u Evropi u prvih šest mjeseci ove godine.

Gradski automobil Clio je ostao najprodavaniji u Renaultovoj ponudi, ali su crossoveri Captur i Kadjar na drugom i trećem mjestu nakon povećanja prodaje u prvoj polovini prošle godine.

Renault bilježi rast prodaje od 15 posto u odnosu na 2015. godinu te je prodao 595.36 automobila. Evropsko tržište je "poraslo" za 9 posto do kraja juna.

Prodaja hatchback modela i monovolumena je opala.

Međutim, prodaja Captura je povećana za više od 10.000 automobila u prvoj polovini godine, kada je prodano 117.989 automobila, Kadjar je također prodan u 70.857 primjeraka, ali treba imati u vidu da je na tržište stigao u aprilu 2015. godine.

Renault je postavio cilj da bude drugi najuspješniji prodavač automobila u Evropi do 2017. godine, ali je to ostvario godinu dana ranije.

Ford je do juna ove godine prodao 565.879 automobila, a Volkswagen je ostao vodeći sa protanih 909.470 automobila uprkos aferi Dieselgate.

Očekuje se da će Renault ući ozbiljnije na SUV tržište predstavljanjem rivala Kijinom Sorentu i nadolazećem Škodinom Kodiaqu.