Krajina u srcu - portal iz srca Krajine | kus.ba

Nakon Octavia i Citigo, Skoda je osvježila i njen kompaktni model Rapid, u obje karoserijske verzije.

Skoda Rapid limuzina je predstavljena 2012. godine, dok je hatchback ponuđen godinu dana kasnije. Za razliku od broj veće Octavia, koja je dobila dvodijelna glavna svjetla i čiji je izgled pokrenuo mnoštvo polemika među ljubiteljima Skode, Rapid se nije radikalno promijenio. Štaviše, on sada izgleda naočitije i modernije. Za tu činjenicu može prvenstveno da se zahvali novim bi-ksenonskim prednjim svjetlima i dnevnim u LED tehnologiji. Na prednjem dijelu je izmijenjen i branik, u kojeg su ugrađena nova, manja svjetla za maglu. Zadnji dio vozila je osvježen sa novim stop svjetlima, koja će se od sada opciono moći naručiti sa LED tehnologijom, a moguće ih je i djelimično zatamniti. U novom stilu je oblikovan i branik.

Osvježeni dizajn automobila prati i nekoliko novih alu naplataka u rasponu od 15 do 17 inča. Dimenzije Rapida su ostale u dosadašnjim razmjerama sa D/Š/V: 4,38/1,71/1,46 metara za limuzinu, odnosno D/Š/V: 4,30/1,70/1,45 metara za hatchback. Međuosovinski razmak kod oba modela je dugačak 2.602 mm. Limuzina ima prtljažnik zapremine 550, a hatchback 415 litara. Maksimalna zapremina prtljažnog prostora kod limuzine je 1.490 litara, a kod hatchbacka 1.380. U okviru redizajna osvježena je i kabina, sa novom instrument tablom, ventilacionim otvorima, komandama ručnog klima uređaja. Kako bi adekvatno odgovorila na aktuelne trendove, Škoda je uz Rapid ponudila i WLAN hotspot sistem, sa mogućnošću povezivanja više mobilnih telefona na internet mrežu automobila.

octavia car

Tu je i Skoda Connect aplikacija koja omogućava vlasniku da s daljine sazna određene podatke o vozilu, poput količine goriva u rezervoaru. Rapid je dobio i sistem automatskog kočenja u slučaju opasnosti prilikom gradske vožnje, te sisteme za detekciju vozačevog umora i automatsko podešavanje visine svjetlosnog snopa. Precizniji podaci o cijenama redizajniranog modela i početku njegove prodaje u Evropi biće poznati nakon sajma automobila u Ženevi. Dah osvježenja uvukao se i pod „haubu“ Rapida.

Umjesto dosadašnjeg 1.2-litarskog turbo trocilindraša ponuđen je novi 1.0 TSI Volkswagenov benzinac u dvije verzije, sa 95 i 110 KS. Slabiji motor je dovoljan da Rapida do „stotke“ ubrza za 11, dok jači to uspijeva za 9,8 sekundi. Osim malog benzinca dostupan je i 1.4 TSI motor sa 125 KS. Tu su i dva dizelaša, trocilindarski 1.4 TDI sa 90 i veći 1.6 TDI sa 116 KS. Svi motori su kombinovani sa start/stop sistemom i sistemom rekuperacije kočione energije.